22 bodajże, odkręcasz ją kombinując aby wyszła pomiędzy zwojami sprężyny
ewentualnie odkręcasz górne mocowanie amorka, opuszczasz wahacz i wyciągasz sprężynę
Co do klucza,to nie miałem jak się okazało właściwego rozmiaru. Przygotowałem nasadki i porządny klucz dynamometryczny ,ale nie było miejsca na ich użycie. Płaski 22 miał za duży luz i "ślizgnął się", stąd podejrzenie,że to 21. Powiedz mi jeszcze proszę,czy sprężyna wyjdzie bez problemu po opadnięciu wahacza i nie trzeba jej ściskać? Patrząc na to zrezygnowałem z dalszych prób,żeby nie mieć potem problemów z przywróceniem zawieszenia do stanu wyjściowego
Witam serdecznie, wiem że ten temat był nie raz poruszany ale chciałbym zaczerpnąć wiedzy innych w tejże sprawie żeby w końcu mieć spokój.
Chodzi mianowicie o to że turbina była pól roku temu regenerowana w firmie turbotec w Jaworznie, przez ten okres był z nią spokój nic się nie działo.
Wczoraj wieczorem jak wracałem z roboty do domu to zacząłem przyspieszać na 4-tym biegu i nagle turbina się wyłączyła. Dodam również iż wszystko było sprawdzone w momencie wymiany turbiny: przzewody dolotowe, intercooler, egr, olej i filtry wszystkie wymienione od wymiany przejechałem około 15 tyś km.
Bardzo proszę o pomoc w tym temacie i z góry serdecznie dziękuję.
Frytek1987, zaraz zapewne zbierzesz jak ubogi w tobołki... :wink: temat wałkowany zyliard razy. Zrób logi i wtedy ktoś coś pomoże, bo tak to wróżenie z fusów.
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz